środa, 2 stycznia 2013

Półka z karto-gipsu z podświetleniem led

Święta i sylwester za nami, czas zabrać się do pracy. 

 

Kolejny etap maskowania rur od ogrzewania, dał

 

pomysł zbudowania kolejnej półki, tym razem z ciekawszą formą.

  

Postanowiłem  poeksperymenotwać z taśmami LED smd. 

Kupiłem 3,4 m wraz z zasilaczem 12V taśme led o czerwonej barwie.



Taśme możemy dowolnie ciąć co 5cm (z diody) i łączyć.

 Pobór mocy ledów to 4,8W na 1 metr taśmy.

  Pomimo że jest energooszczędna jej żywotność podawana jest nawet

 do 70 000 godzin ciągłej pracy.


Efekt widać dopiero przy zgaszonym świetle, muszę przyznać, że

jestem pozytywnie zaskoczony :)




No na razie to tyle..

Nic więcej nie udało mi się zrobić... 

Ale jutro zabieram się dalej do pracy mam zamiar ukączyć podświetlaną półkę - i zacząć 
konstruować garderobę również z płyty gipsowej.


Półka gotowa. Podświetlenie działa  bez zarzutów, pozostało tylko wybrać
kolor i pomalować ją. 


Pólka dopieszczona, pozostało ją zagruntować i pomalować.
Zastanawiam się tylko cały czas nad kolorami jakie dobrać
malując ją. 
Jeśli macie jakieś pomysły na dobór barw
 piszcie proszę w komentarzach,
będę wdzięczny za inspirację a
efekt ostateczny na pewno 
opublikuję.
 
\

 No to Koniec...

1 komentarz:

  1. Pomysł bardzo fajny :)
    Jeden grat w domu mniej, z kolei minusem jest to, że mamy niemobilną szafę :P

    OdpowiedzUsuń